Vedení účetnictví poskytuje zcela nepostradatelné informace pro majitele firmy z hlediska jejího dalšího řízení a fungování. Klient pravidelně obdrží reporty a informace o hospodářském výsledku své firmy v jednotlivých měsících, dále salda neuhrazených faktur, jsou s ním řešeny průběžně všechny provozní problémy týkající se zaúčtování různých firemních mimořádných i běžných akcí.
Našim klientům poskytujeme komplexní a včasný servis ohledně prvotní kontroly daňových dokladů, konzultace k správnosti zaúčtování jednotlivých dokladů, výstupů z účetnictví, dále zajistíme komunikaci s úřady a včas upozorníme na legislativní změny. Zpracováváme doklady pro banky v případě uvěrů.
Vedením účetnictví Vám ušetříme nejen čas, který můžete věnovat svému podnikání, ale také mzdové náklady na zaměstnance a účetní software, který zpracovává účetní agendu.
Doklady k zaúčtování na základě předchozí domluvy vyzvedne náš pracovník jakýkoliv den v týdnu.
Pro zpracovávání účetnictví je třeba nám dodat veškeré vydané faktury, přijaté faktury, příjmové pokladní doklady, výdajové pokladní doklady a bankovní výpisy, ale i zápisy z valných hromad a kopie různých smluv. Případné další dokumenty si již po osobní konzultaci s Vámi vyžádá náš pracovník.
Máte dotazy? Nevíte si rady? Kontaktujte nás, určitě vám poradíme.